  | 
    
 
  
 
      
 | 
    
      
        
          
              | 
             Ügyfélkapcsolati Rendszer (CRM) | 
           
                    | 
       
      
        
          
            
              	
                
                  - minden ügyfélről megtekinthető a partnertörténet (nyitott, zárt
                    ügyek) valamint a csatolt dokumentumok,
 
                  - biztosítja az ügykövetést, feltárhatóak az ügyek/munkatársak közti
                    függőségek
 
                  - garantált, hogy minden feladatnak van felelőse
 
                  - az adatok bármikor megtekinthetőek, hozzáférhetőek
 
                  -  az értékesítők egyszerre több folyamatot is tudnak kezelni
 
                  -  a munkatársak távolléte sem okoz fennakadást, a rendszer távolról is
                    kezelhető
 
                  -  adatok csoportosításával célzottan, ügyfélre szabott ajánlatokkal, akciókkal kereshetőek meg, segítséget nyújt a marketing tevékenységek
 
                    ellátásában is 
                  -  lekérdezéseket biztosít a felhasználók számára
 
                  -  a rendszer biztosítja, hogy az ügyfélről tetszőlegesen
                    konfigurálható mezőstruktúrával szinte bármilyen adatot el lehet tárolni,
                    ezek az adatok igazodnak a cég profiljához
 
                 
                 | 
             
                      | 
       
      
        |               | 
       
          | 
      |